מה אתם הייתם עושים

יושב לו זוג לסביות / הומואים עם ילדיהם במסעדה, והמלצרית מתחילה להטריד אותם בשאלות, ולהביע את דעתה המכוערת על ה"תופעה". רוב יושבי-המסעדה מביט אך שותק, כמו מרבית בני-האדם בסיטואציות שכאלה (מי כיוון שהוא מסכים עם המלצרית, ומי כיוון שהוא מתבייש להוקיע אותה על התנהגותה). אך בכל זאת מיעוט מהם ניגש למלצרית, ועושה מעשה שגרם לי להתרגש עד כדי עיניים דומעות.

מה אתם הייתם עושים – גרסת טקסס, ארצות-הברית
(אנגלית ללא כתוביות)

4 Replies to “מה אתם הייתם עושים”

  1. טוב זה שיעור בפוליטקלי פורקט במסווה של מאבק באפלייה.
    היום אסור להגיד דברים רעים על הומואים מחר אסור להגיד דברים רעים על המדינה.

    1. ידידי היקר, יש קצת הבדל בין "להגיד דברים רעים על הומואים", ובין שיח שמתנהל במשך עשרות שנים, ושכל מטרתו היא למנוע זכויות אזרח מהומואים, מלסביות וכו'. אם היינו חיים בעולם מתוקן, שבו הזכויות שלי כהומו היו מעוגנות בחוק – לא הייתי מניד עפעף בשל התקרית המצולמת בסרטון למעלה. אבל מכיוון שעד היום, גם במאה ה-21, הזכויות שלי תלויות בדעת-קהל ולא בחוק מסודר – אז כן, אני כועס כשאחרים נותנים דרור לחופש הביטוי שלהם, במטרה לחבל לי בזכויות. בארה"ב יש ביטוי יפה לכל הנושא הזה: Did I vote on YOUR marriage? הזכויות האזרחיות שלך מוגנות בחוק; הזכויות שלי תלויות בדעות של אנשים.

      התגובה הזו תקפה גם לגבי מה שכתבת על זכותו של מנחם בן, לחשוב שמותר לשלוח אותי לכלא (או כל שטות אחרת שהוא מפליץ בזמן הישיבה בשירותים). אם חופש הביטוי מתיר לך לחשוב, להגיד ולעשות כל מה שאתה רוצה, אז בבקשה – אני חושב שצריך לקחת מנשים את זכות הבחירה ולהחזיר אותן למטבח; להפריד בין מזרחים לאשכנזים במקומות ציבוריים ולמנוע זכויות מערבים. ולא רק שמגיע לי לחשוב כך הודות לחופש הביטוי, אלא שאני אארגן סביבי אנשים ואקים מפלגה שתגיע לכנסת במטרה לחוקק חוקים בהתאם לתפישת העולם הזו.

      ולמקרה שלא הייתי ברור – חופש הביטוי שלי יכול להסתיים בגזילת זכויותיהם של אנשים אחרים. לכן חופש ביטוי הוא לא ספוג לכל טינופת שאנשים רוצים לשחרר לעולם.

      1. לא לשכוח שזה מקרה מומחז ולא אמיתי – ז"א זה לא מיצג את המצב האמיתי היום בעולם אלא מצב
        קיצוני שנועד לעורר תגובה.
        כל היופי בדמוקרטיה זה שאנשים יכולים להתארגן בשביל לשלול זכויות מאנשים אחרים ואנשים אחרים
        יכולים להתארגן מולם ומי שיותר גדול מנצח.
        המטרה של סתימת הפיות היא להשאיר את ההומואים(או כל קבוצה שיש לה בעיות)חלשים כאילו להגיד אתם לא יכולים להסתדר בעצמכם אנחנו נעזור לכם,וכך להפוך את הקבוצה החלשה ככלי בידי השלטון נגד
        קבוצות אחרות במקרים אחרים.

        האם יש אם רוב עכשיו למה לא מתירים נישואי הומואים?
        כי הם רוצים בכוונה למרמר את ההומואים נגד קבוצות אחרות וכך למשול ע"י פילוג.

        דרך אגב התארגנות בשביל לקחת זכויות מאנשים אחרים ולהעביר לעצמך היא לא מקרה תאורטי נכון להיום אלא קוראת כל רגע!
        אבל בתחום הכלכלי.
        למשל החוק החדש לתת נקודות זיכוי במס הכנסה לאבא לילד עד גיל 3 מעביר כסף מכל שאר האנשים לאבות לילדים עד גיל 3

        1. אין שום יופי בהתארגנות כדי לשלול זכויות מאחרים, שלא עשו דבר רע לאיש. חבל מאוד שאתה תומך בדארוויניזם חברתי כזה, שבו לחזקים מותר לדרוך על החלשים (וכן, הומואים הם מיעוט שלא מוגן ע"י החוק, ולכן אנחנו חלשים בהשוואה לשאר). מדינת רווחה דמוקרטית צריכה לדאוג לכולם.

          זה בדיוק כמו הטייקונים, שחושבים שמותר להם לדרוך על אחרים מבחינה כלכלית, רק מכיוון שהמדינה לא מתערבת מספיק להגנתם של השאר (שהם בד"כ חלשים יותר מבחינה כלכלית).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *