תגובות לפוסט: הדולפין https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%9f/ שווה, החרא הזה Tue, 28 Feb 2012 12:06:33 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: fbsentence https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%9f/#comment-879 Tue, 28 Feb 2012 12:06:33 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=5515#comment-879 נחמד, תודה רבה , אעקוב אחרי הסרט

]]>
מאת: philoshit https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%9f/#comment-878 Mon, 20 Feb 2012 12:05:11 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=5515#comment-878 בתגובה על משה.

באשר לתהייה שלך:
אני חושב שאין זו אשמתו של הבחור, שהוא בא מתרבות שבה מפוצצים במכות מישהו בגלל שהוא נפגש עם בחורה. הוא נולד לתוך סיטואציה מסוימת, אבל למזלו הוא (כנראה) לא חלק ממנה. לא כולם שוחים באותה הקלחת.

]]>
מאת: משה https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%9f/#comment-877 Mon, 20 Feb 2012 10:31:07 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=5515#comment-877 נראה מעניין ומרגש. אני אחפש את הסרט לצפייה באינטרנט.
רק תהייה קטנה יש לי… מעניין מה היה קורה לו זו היתה בחורה שנכנסה למצב קטטוני אחרי שחטפה מכות, האם גם אז הוריה היו שולחים אותה לשחות עם דולפינים? ואם היא היתה יוצאת עם בחור יהודי, האם הם היו אומרים שכל אדם הוא אדם?
אני אישית חושב שאין לבחורה שמגיעה מתרבות שבה בחורות יכולות להפגש עם מי שבא להן, מה לעשות עם גבר שמגיע מתרבות שבה מפוצצים מכות גבר בגלל שהוא נפגש עם בחורה. ולא משנה באיזה צד של המקל הוא נמצא.

]]>