תגובות לפוסט: החמאס הופך אותנו למפלצות ומנצח https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%97%d7%9e%d7%90%d7%a1-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%a6%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97/ שווה, החרא הזה Fri, 25 Jul 2014 17:08:16 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: אלדד https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%97%d7%9e%d7%90%d7%a1-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%a6%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97/#comment-1299 Fri, 25 Jul 2014 17:08:16 +0000 https://www.philoshit.co.il/?p=8263#comment-1299 בתגובה על philoshit.

כן,אבל לא מתייחס לגרעין מה שאמרתי.

גם אם לא יהיה סינון בכלל של נשק למעט אולי נשק אטומי וכד' – נשק להשמדה המונית,
הנקודה היא שהמצב הכלכלי שם ישתפר ומבחינתנו זה עוד מדינה ערבית.

בעצם כל הבעיה בדמיון שלנו.
איך אנחנו מסתדרים עם 22 המדינות הערביות האחרות?
שם הערבים טובים?
אפשר להגיד על אותו משקל שגם ה 22 מדינות רוצים להרוג את היהודים או מינימום להוציא אותם מישראל/להחיל שלטון ערבי בכל השטח.

נוסף לכך לא יוכלו לבוא בטענות ליהודים לפחות לא על הנושא הזה כי בעצם,בפועל,זו תהיה מדינה
ריבונית,ואנחנו עשינו את המקסימום שהם ינהלו את החיים שלהם בעצמם.

בוא נקרא לילד בשמו – רוב האנשים לא מאמינים שאפשר לעשות שלום עם הערבים ולכן לא עושים צעדים
שמובילים לזה.
לשחרר ערבים שניסו להרוג יהודים זה לא צעד של אמונה,בדיוק ההיפך.
אלא שניסו להרוג יהודים רוב הסיכויים שינסו להרוג שוב.
אלא שלא ניסו אותם צריך לנסות להעביר לצד החיובי.
לתת נשק למשטרה הפלסטינית לא מזרז את השלום זה רק מחזק את השליטה השלילית של מי שבשלטון באותו רגע וכמובן בסוף הנשק יכול להגיע למי שרותה לפגוע ביהודים.
לתת שטחים לערבים שהם עדיין כועסים עלינו זה מאוד טיפשי.
זה כמו שאני אציע לך בוא תקנה איפון חדש ב 1000 ש"ח ממני כאשר בחוץ הוא עולה כפול.
אם אתה שונא אותי אתה לא תרצה לעשות עסקים איתי ורוב הסיכויים שתוותר על העיסקה.
אז גם לשחד אותם כמו שהשמאל מציע זה רעיון רע.

לתת להם בראש,כמו שהימין מציע,זה פתרון זמני כידוע.
מי שכועס עליך,אתה נותן לו סתירה,רוב הסיכויים שיכעס עליך עוד יותר – זה גם לא פותר את המצב.

]]>
מאת: philoshit https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%97%d7%9e%d7%90%d7%a1-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%a6%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97/#comment-1298 Fri, 25 Jul 2014 10:19:22 +0000 https://www.philoshit.co.il/?p=8263#comment-1298 בתגובה על אלדד.

אם הם מצליחים להעביר אלפי פצמ"רים ורובים גם כשיש עליהם מצור, בוא ננחש אילו כלי נשק מתקדמים יותר הם יצליחו להביא כשהמצור יוסר…
התמימות לא הולמת אותך.

]]>
מאת: אלדד https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%97%d7%9e%d7%90%d7%a1-%d7%94%d7%95%d7%a4%d7%9a-%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%a0%d7%95-%d7%9c%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%a6%d7%95%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%a0%d7%a6%d7%97/#comment-1297 Fri, 25 Jul 2014 09:52:14 +0000 https://www.philoshit.co.il/?p=8263#comment-1297 העיקר שאתה מרגיש טוב.

בשביל לפתור את הסכסוך עם הערבים צריך לפתוח את כל המעברים(ים,יבשה,אויר),בינם לשאר המדינות ורק לסנן כלי נשק.
זה יחליש את הקיצוניים כי המצב הכלכלי ישתפר.

]]>