תגובות לפוסט: מפגש חריג באוויר https://www.philoshit.co.il/%d7%9e%d7%a4%d7%92%d7%a9-%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%92-%d7%91%d7%90%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a8/ שווה, החרא הזה Mon, 21 Apr 2014 19:32:25 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: philoshit https://www.philoshit.co.il/%d7%9e%d7%a4%d7%92%d7%a9-%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%92-%d7%91%d7%90%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a8/#comment-1128 Mon, 21 Apr 2014 19:32:25 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7327#comment-1128 בתגובה על שמוליק.

התפרצת לדלת פתוחה 🙂

]]>
מאת: שמוליק https://www.philoshit.co.il/%d7%9e%d7%a4%d7%92%d7%a9-%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%92-%d7%91%d7%90%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a8/#comment-1127 Thu, 17 Apr 2014 23:11:26 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7327#comment-1127 בעיני סביר מאוד שזה עצם בלתי מזוהה UFO בלעז. נצפו המון דומים ושונים מזה.
אני סומך על הטייסים שצפו בעצם, שלא התבלבלו בינו לבין כלי טיס מאויישים או לא, ממקור ארצי מוכר.
אלה טייסים ולא עובדי אדמה.

וכאן אחרוע של טייס יפני וצוותו במטוס נוסעים http://en.wikipedia.org/wiki/Japan_Air_Lines_flight_1628_incident
וכאן עדות של חוקר תאונות אוויר על הארוע הזה וגם עדות של מושל אריזונה, טייס בעברו אודות עב"ם יוצר דופן שהוא עצמו אלפים צפו בשמי אריזונה.
https://sites.google.com/site/keufo2010/home/astronautsandpilots

בברזיל הממשלה וגם זרועות הבטחון כולל חיל האוויר, עדין בלי דיווחי הצבא והצי, שיחררו לעיתונות דיווחי עב"מ במשקל 12 טון.
כאן יש ראיון דיווח של העיתונאי הברזילאי שמפרסם מסמכים שחוקרי עבמים בדרגים הצבאיים הבכירים מסרו לו. ב 1986 היתה אפילו הצהרה פומבית של שר ההגנה על פלישה של כלי תעופה בלתי מזוהים.
ממליץ לרוצים לקצר לצפות מ 1:18:00
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=sqVqY8gsFPY

]]>
מאת: עדו ס https://www.philoshit.co.il/%d7%9e%d7%a4%d7%92%d7%a9-%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%92-%d7%91%d7%90%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a8/#comment-1126 Fri, 24 Jan 2014 10:25:44 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7327#comment-1126 http://sharp-thinking.com/2014/01/21/%D7%A9%D7%A8%D7%9C%D7%95%D7%A7-%D7%94%D7%95%D7%9C%D7%9E%D7%A1-%D7%95%D7%AA%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99/

]]>
מאת: אלדד https://www.philoshit.co.il/%d7%9e%d7%a4%d7%92%d7%a9-%d7%97%d7%a8%d7%99%d7%92-%d7%91%d7%90%d7%95%d7%95%d7%99%d7%a8/#comment-1125 Wed, 09 Jan 2013 18:20:15 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7327#comment-1125 החלטתי שזה חייזר או טכנולוגיה סודית של הצבא.

]]>