תגובות לפוסט: ננו-טכנולוגיה היא העתיד https://www.philoshit.co.il/%d7%a0%d7%a0%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%90-%d7%94%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%93/ שווה, החרא הזה Thu, 06 May 2010 15:42:37 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: philoshit https://www.philoshit.co.il/%d7%a0%d7%a0%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%90-%d7%94%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%93/#comment-556 Thu, 06 May 2010 15:42:37 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=903#comment-556 בתגובה על ויאז'ה.

הלוואי שידעתי. הניצנים הראשונים כבר קיימים, ובעוד פחות מ-10 שנים יהיו כבר ננו-כדורים וננו-רובוטים. השאלה היא מתי זה יתחיל להשפיע על חייו של האיש הממוצע ברחוב.

]]>
מאת: ויאז'ה https://www.philoshit.co.il/%d7%a0%d7%a0%d7%95-%d7%98%d7%9b%d7%a0%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%92%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%99%d7%90-%d7%94%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%93/#comment-555 Thu, 06 May 2010 09:21:39 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=903#comment-555 נשמע יותר מידי טוב מכדי להיות אמיתי. מתי אתה צופה שזה יקרה?

]]>