תגובות לפוסט: השמנה: לא מה שחשבת https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%aa/ שווה, החרא הזה Sat, 25 Jul 2020 10:13:23 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מאת: אלדד https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%aa/#comment-1163 Wed, 05 Nov 2014 00:05:04 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7633#comment-1163 אין קשר בין נטייה מינית שהיא גנטית בעיקר(למעט מקרים נדירים) לבין השמנה שהיא נובעת מהחיים(סביבתית) וחולשה נפשית(אם תירצה תוכל לכנות את החולשה הנפשית כגנטית).

לגבי הפן הטכני זה בעיקרון נכון שרמת הסוכר קריטית לתחושת הרעב(אופיר צדק).
יש להוסיף את המזון המעובד שמפתה לאוכל ממנו כמויות הולכות וגדלות.

ברמה הנפשית יש לציין שכל דבר שפוגע בבריאות(סמים,עישון,אכילה מרובה,מריטת שיער וכיו"ב) קורא בגלל הפרעה נפשית ו/או חוסר איזון כימי.
קריון ספר 10 עמודים 330-331 לפירוט מספק.

]]>
מאת: philoshit https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%aa/#comment-1162 Tue, 04 Nov 2014 18:39:37 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7633#comment-1162 בתגובה על אופיר.

זה מה שיפה בימינו – לכל אחד יש תיאוריה. והיא גם תמיד נכונה.
מכיוון שאני לא מדען או חוקר בתחום אין לי אפשרות לדעת אם מה שאתה אומר נכון או לא. אני נאלץ לסמוך על מה שמדענים וחוקרים אומרים.

]]>
מאת: אופיר https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%aa/#comment-1161 Sat, 01 Nov 2014 11:05:56 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7633#comment-1161 אני מצטער לומר, אך הנאמר פה לא נוגע בעיקרי הדברים. מה שמערער את המנגנון המטבולי של גוף האדם זה סוכר. על האדם לצרוך את רוב האנרגיה שלו משומן.

]]>
מאת: philoshit https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%aa/#comment-1160 Thu, 02 May 2013 03:48:52 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7633#comment-1160 בתגובה על ido2267.

האמת… תשובה טובה 🙂

]]>
מאת: ido2267 https://www.philoshit.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%9e%d7%a0%d7%94-%d7%9c%d7%90-%d7%9e%d7%94-%d7%a9%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%aa/#comment-1159 Thu, 02 May 2013 03:13:18 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=7633#comment-1159 ברור שעדיפה מלחמה. אתה במזרח התיכון!

]]>