ארכיון זוגיות חד מינית - philoshit https://www.philoshit.co.il/tag/זוגיות-חד-מינית/ שווה, החרא הזה Tue, 26 Jun 2012 18:25:54 +0000 he-IL hourly 1 https://wordpress.org/?v=7.0 מניפסט החלאה הגאה https://www.philoshit.co.il/%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%a4%d7%a1%d7%98-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%90%d7%94-%d7%94%d7%92%d7%90%d7%94/ https://www.philoshit.co.il/%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%a4%d7%a1%d7%98-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%90%d7%94-%d7%94%d7%92%d7%90%d7%94/#comments Tue, 26 Jun 2012 18:25:54 +0000 http://philoshit.wordpress.com/?p=5505 אני מביט בחלון הצ'ט של אטרף דייטינג, ומדי פעם רואה את אותם אנשים כותבים שוב ושוב: "מחפש אהבה". כבר שנים שאני רואה את אותם אנשים שורצים שם, עם אותם כינויים ואותה בקשה מתחננת. אבל אהבה, משום-מה, אין. מסתבר שזה לא…

הפוסט מניפסט החלאה הגאה הופיע לראשונה ב-philoshit.

]]>
https://www.philoshit.co.il/%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%a4%d7%a1%d7%98-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%90%d7%94-%d7%94%d7%92%d7%90%d7%94/feed/ 11
ביסמילה אל רחום אל רחמאן https://www.philoshit.co.il/in-the-name-of-god/ https://www.philoshit.co.il/in-the-name-of-god/#respond Mon, 28 Sep 2009 00:11:48 +0000 http://philofshit.blogli.co.il/archives/184 פורסם: יולי-אוגוסט 2004 המפד"ל: נפרוש אם יאושר חוק "ברית הזוגיות". נשבר לי הזין מכל הסחטנות הזו. רבותי המפד"לניקים, אתם לא רוצים לשבת בממשלה? קומו ולכו. אם אתם כן רוצים לשבת בממשלה, דעו שיש זכויות אזרחיות שעליכם לכבד. לא כולם שותפים…

הפוסט ביסמילה אל רחום אל רחמאן הופיע לראשונה ב-philoshit.

]]>
https://www.philoshit.co.il/in-the-name-of-god/feed/ 0