אני בהחלט מבין ללבן של משפחות הנרצחים, שנאלצות כעת לראות את הרוצחים המתועבים של יקיריהן יוצאים לחופשי. אין ספק שזה מכעיס, ובכל סיטואציה אחרת ספק אם הייתי מסכים לדבר שכזה. אבל כעת יש לנו הזדמנות להציל את חייו של אדם,…
שווה, החרא הזה
אני בהחלט מבין ללבן של משפחות הנרצחים, שנאלצות כעת לראות את הרוצחים המתועבים של יקיריהן יוצאים לחופשי. אין ספק שזה מכעיס, ובכל סיטואציה אחרת ספק אם הייתי מסכים לדבר שכזה. אבל כעת יש לנו הזדמנות להציל את חייו של אדם,…